RECENZE:Jenny Downhamová, Ještě než umřu

11. května 2014 v 15:20 | Kejt* |  Recenze

Ahojte,zdravím vás u nedělní rezence na naprosto úžasnou knihu.http://knihy.abz.cz/imgs/products/img_287430_main.jpg
Počet stran: 241
Cena: cca. 300 Kč
Název originálu: Before I die
Popis:
Sedmnáctiletá Tessa má stejné pocity, touhy a plány jako její vrstevníci. Na jejich uskutečnění má ovšem podstatně méně času. Trpí leukémií v pokročilém stadiu a v takovém rozsahu, že není možná žádná další léčba. Tessa se smiřuje s neodvratným osudem svérázným způsobem: sepíše si seznam věcí, které by ještě chtěla stihnout, dokázat, zažít, a pokud jí zdravotní stav dovolí, pustí se bezhlavě do jejich plnění.
Hluboká a pochopitelná lidská touha chovat se někdy jinak, než je běžné, porušit zákony, prožít skutečné dobrodružství, bláznivě se zamilovat, uniknout ze všednosti a konvencí se v kulisách umírání a omezeného času mění v napínavý a překotný boj o holé přežití, o samu podstatu lidské existence. Intenzivní příběh odkrývající pozadí zamotaných rodinných vztahů, skrytých bolestí, příběh o rodičovské, sourozenecké a partnerské lásce, příběh o smíření a pomíjivosti všedních problémů promlouvá svou neúprosností, nesentimentalitou a jednoduchostí ke všem generacím čtenářů.

Hodnocení: 5/5

Můj názor: Naprosto nejdojatější příběh. Brečela jsem u knihy. Brečela jsem u filmu. Naprosto krásné a vypracované,hluboké a velmi procítěně. Tadyta kniha u mě nemá žádné mínusy. Naprosto bomba! Doporučuji všem tuto knihu přečíst! Po přečtení této knihy si začnete vážit života,budete odvážnější k věcím,které se bojíte udělat. Prostě vás ta kniha namotivuje. Je to fakt úžasný. DOPORUČUJI Všem. Klobouk dolů před JENNY.

+Tady vám přidávám film,který je k shlédnutí na YOUtubku+

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.